1. Умови надання гарантії:
- Згідно ст.9 закону України “Про захист прав споживачів” клієнт має право на обмін / повернення товару протягом 14 днів за умови, що він не використовувався, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий разом з проданим товаром. Протягом 14 календарних днів підлягають заміні тільки шини, які не були в експлуатації або якщо під час шиномонтажу був виявлений явний брак заводу-виробника (гума не балансується, при накачуванні з'являються явні дефекти).
- Гарантія поширюється на всю продукцію інтернет-магазина строком визначеним в залежності від офіційної гарантії виробника товару.
- Перед отриманням товар необхідно обов'язково оглянути на наявні дефекти та відповідність замовленої моделі, кількість, сезонність шин і т.д.В іншому випадку, жодні претензії щодо вищезазначеного не розглядаються.
- Гарантійна заміна/повернення надається на виробничий дефект або пошкодження, що виникли не з вини клієнта.
- Якщо брак виявився в процесі використання покришки, вона приймається до повернення або обміну тільки після рішення незалежної технічної експертизи. В Україні такі послуги надає уповноважений орган в національній системі сертифікації УкрСЕПРО державне підприємство «СЕПРОшина ГТВ». Оплату витрат, пов'язаних з її проведенням, несе покупець. Якщо рішення позитивне, ми замінюємо шину або повертаємо гроші.
2. Гарантійні умови не надаються, якщо присутні наступні ознаки:
- монтаж у некваліфікованих фахівців;
- ремонт коліс непрофесійними фахівцями;
- зневага рекомендаціями виробника про оптимальний тиск в шинах;
- несправність ходової частини автомобіля;
- установка невідповідних за розміром шин і диска;
- невірна і несвоєчасна перестановка покришок;
- помилки при регулюванні розвалу і сходження колеса;
- перевищення максимально допустимих індексів швидкості і вантажопідйомності, надмірно різке виконання команд розгону і гальм;
- спроби самостійного додавання ламелей, канавок або отворів під шипи, а також зміна цілісності дисків механічними способами;
- недотримання правил зберігання;
- зношеність або ослаблення кріплення деталей: підшипників на колесі, втулок рульових тяг і ін.
- Товар має механічні пошкодження (окрім заводського браку)
- Відсутні документи, що засвідчують можливість гарантійного обслуговування.